پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

پرهام یعنی مهربون

سلام

دوازدهمین نوشته واسه پرهام گلم

1393/10/7 12:14
نویسنده : مامان
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسری الان داری یه چیز خوشمزه میخوری شیر باکیک فقط با یه چیز خوشمزه میشه گولت زد دیروز تلفنی به بابا گفته بودی واست یه چیز خوشمزه بخره یادش رفت بخره تا اومد خونه گفتی نخریدی ؟بابایی بنده خدا ساعت 8شب دوباره رفت ویه چیزای خوشمزه برات خرید حکم حکم شاه دیگه عزیز دلمی... دوست دارم دلم میگیره بی تو بیهوا    هرلحظه قلب من میشکنه بی تو بیصدا

بابایی جون امروز میخواد بره بابل واسه کار پایان نامه اش خدا کنه درست شه و به خیر وخوشی تموم شه 10.gif     9.gifاین دفاع اش بابایی بکنه بار سنگینی از رو دوشمون برداشته میشه اینقدر که استرس داره.

پرهامی یواش یواش دوستای وبلاگیت دارن بیشتر میشن آهان پریشب بابا داشت قربون صدقت میرفت به من میگی مامان واسم اسپند دود کن !!! عشقم 

دیروز یه چنتا از عکساتو خوشگل کردم برات میذارم   

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان امین
8 دی 93 2:17
سلام الهی چه پسر شیرینی دارید خدا حفظش کنه . تقریبا همسن محمدامین منه . خوشحال میشم به وبلاگ پسرم سربزنید .راستی وبلاگتون خیلی قشنگ و دلنشینه. با اجازه لینکتون میکنم.
مامان
پاسخ
ممنون وب شماهم قشنگه ولی عکسای بیشتری از محمد امین بذارید ایشاا... که درد ومریضی وگرفتاری ازتون دور باشه چون خودتون دور هستین راستی قدم نورسیدتون هم مبارک
مامان نفیسه
10 دی 93 9:17
سلام .به به چه پسملی خوشگل وبانمکی .اگراجازه بدید پسملی رولینک کنم
نوشين
10 دی 93 13:43
ماشالله
نوشين
10 دی 93 13:45
ماشالله، چقد نازه
مامان اعظم
11 دی 93 20:07
سلام مامانه مهربون خدا گل پسرتون رو براتون نگه داره
مامان
پاسخ
سلام مامان فاطمه و محمد طه عزیز خوشحالم پرهامی دوتادوست جون دیگه هم پیداکرد بااجازه لینکتون میکنم
مامان حديث
13 دی 93 13:22
واااااااااااااااااای چه بانمکی گل پسری میبوسمت