پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

پرهام یعنی مهربون

سلام

چهاردهمین نوشته واسه پرهام گلم

1393/10/11 19:03
نویسنده : مامان
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسری لالا کردی خدابه داد من برسه امشب به اقول خودت خواب نداری امروز خسته هم شده بودی خاله شیما و سمانه اینا نهار اینجا بودن طبق معمول با عسل و غزل حسابی ترکوندین.

یه سوره یاسین واسه پدر جون خوندم  دلم خیلی براش تنگ شده پرهامی غروب پنجشنبه دلگیریه اوه......یه سر باید برم تو وب پدر جون تا کمی درد و دل کنم.

خب چه خبر؟امروز خیلی خسته شدم  خورشت کرفس گذاشته بودم ماکارونی اون مدلی توفرمیذارن با پنیر پیتزا و....کیک شکلاتی و دو مدل ژله هم درست کرده بودم .فرداهم احتمالا" میخوایم بریم خونه عمو میثم فاطمه اونجا رو هم خیلی دوست داری .پسملی من بیدارشو دیده خودم باید بیام .....

این عکس هم دایی کامبیز تو راه پله مادرجون اینا ازت گرفته

 

 

پسندها (5)

نظرات (0)