پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

پرهام یعنی مهربون

سلام

بیست و پنجمین نوشته واسه پرهام گلم

1393/12/6 15:48
نویسنده : مامان
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی الان داری لالا میکنی، دیروز رفته بودم خیاطی وای پرهام از پشت تلفن اینقدر ناز صحبت میکنی که تواون 2ساعتی کلی دلم واست تنگ شده بود. گل پسری چند وقته هر چی میخواد بخوره به شکل چشم چشم ،دوابرو باید باشه .....

جدیدا" یه چیزی که میخواد میگه " بی زحمت بهم بدین " عزیزم....

آهان پرهام اینو بگم چند وقته به همه چی میگی بادمجون !!!! مادر جون بادمجون - پرهام بادمجون افتاد تو قندون - مسواکم بادمجون شده - مامان فرنوش بادمجون - هرکی رو میبینی میگی بادمجون سلام - توقشم مجید و مرضیه (دوستامون ) کنار هم عکس میگرفتن از کنارشون رد شدی میگی " مجید بخشی رو شبیه بادمجون شده " .....بادمجون رو از کجا درآوردی ، نمیدونم .....

راستی از خودت شعر سرودی :

یه توپ دارم قل قلیه

پرهاشو وا میکنه

با بچه ها زندگی میکنه 

الانی بهت میگم بخواب امشب میخوام برات شام الویه درست کنم ، میگی توش نخود حبوبات (منظورش نخود فرنگی) و هویج داره .یکمی سر خوردن این دوتا بازی در میاری ولی به اقول خودت کیتی خورد منم میخورم و بعد میگی من قوی ام ، ماشین پلیس دارم.....

یه چند تا از عکسای قشم رو میذارم ، بیشتر عکسات پیش عمو محسن .

پرهام در سیتی سنتر......

 

پرهام و امیر پارسا......

پرهام و امیر پارسا و فاطمه توی لنج ....

پسندها (3)

نظرات (2)

♥ نیکتا ♥
6 اسفند 93 16:16
سلام عزیزم الهی چه عکسای قشنگی داره پرهام جون به به چه بشقاب های تزیین شده ای به منم سر بزنید...
مامان ندا
7 اسفند 93 20:05
ای جانم چقد نازی تو عزیزم خدا نگهت داره خوشحال میشم به پست پسر منم ی سری بزنی
مامان
پاسخ
سلام ندا جان از اینکه به پرهامی من سرزدین ممنون. گل پسری نازی دارید ایشاا... دامادش کنید یه بوس آبدار از طرف پرهام گلی