پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

پرهام یعنی مهربون

سلام

بیست و ششمین نوشته واسه پرهام گلم

1393/12/11 17:27
نویسنده : مامان
734 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسملی خوشگلم الان لالا هستی و من از فرصت استفاده کردم بیام یه سری به وب بزنم. امروز قراره بیان فرشها رو ببرن قالیشویی ، خیلی کار دارم عید و خونه تکونیش.

جمعه ای تولد عسل بود و رفتیم کرج ،خاله سمانه هم اومده بود خوش گذشت و مطمینا"به گل پسری بیشتر خوش گذشت امروز بهم میگی مامان برام از اونا بخرین ، میگم کدوما؟ خلاصه متوجه شدم منظورت برف شادی بود ،گفتم چشم عزیزم واسه تولدت حتما" میگیریم، میگه تو نانای کن من برات بزنم.....

 

جدیدا" پرهامی مامان کیک و کلوچه و... میخواد بخوره باید مراسم جشن تولد بگیریم و خودش تولد مبارک میخونه و شمع فوت میکنه و میبره و......فدات بشه مامان فرنوش الهی

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان آنیسا
17 اسفند 93 8:43
مامان بردیا اریایی
19 اسفند 93 1:53
_$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ ففون تو من بشممممممممممممممم عزیزم
❤ مـآمـآטּ פ بـآبـآ ❤
20 اسفند 93 9:38
ای جووووووووووووووووووون نااازی