پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

پرهام یعنی مهربون

سلام

بیست و هفتمین نوشته واسه پرهام گلم

1393/12/23 0:20
نویسنده : مامان
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان انوش مثل فرشته ها لالا کردی موقع خواب که بهت میگم لالا کن تا فرشته مهربون بیاد پیشت ، میگی مامان بهش بگو توپش ام بیاره . عزیز دل مامان چه دنیای صاف و ساده ای این بچه ها دارن....                                      

 

امروز صبح بابابایی رفتیم سپه سالار مامان انوش میخواست کیف و کفش بخره (پروژه ای بس عظیم !! ) خلاصه خریدیم (مبارکم باشه ) البته ناز پسری هم باز کفش خرید و همون جا تومغازه پوشید و میگه اون کفشمو بذارید تو جعبه و با کفش نو اومد خونه ، اومدیم خونه ساعت 6غروب بود یه ساعت بعدشم بابایی رفت سر کار . من یه سردردی گرفتم که نگو و نپرس البته فکر کنم میگرن باشه جدیدا" خیلی اینجوری میشم ......الهی من فدای این قند عسلم بشم ، دردونه مامان میگفت مامان خوب میشی ، خودم ایشاا... صبح میبرمت دکتر ، من قربون اون ایشاا... گفتنت بشم مهربون من ، بابایی هم پشت سر هم زنگ میزد بنده خدا خیلی نگران شده بود ....

وروجک مامان میگه برات دعا کردم که خوب بشی ، آهان امشب بهم میگه : مامان یه سوال بپرسم جوابمو میدی ؟ من خیلی ناراحت میشم اگر شما به دنیا نمی اومدین....جیگر مامان قربون اون صحبت کردنت بشم این حرفهارو از کجا میاری !!!!!!!

خلاصه امشب پرهامی کلی نازم کرد که زود خوب بشم و شدم .

فرشته پاک و معصوم من بینهایت دوستت دارم

موسوعه فواصل للمواضيع فواصل جميله للمواضيع 2013 فواصل مواضيع منوعه وجديده

امروز اونجا دایی فرشید اینا رو هم دیدیم اینم پرهام و پرند عمه

 

 

اینم یه تولد دیگه مدل پرهامی.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابا و مامان آروین کوچولو
28 اسفند 93 10:48
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پیشاپیش سال نوتون مباااااااااااااااااارک
بابا و مامان آروین کوچولو
1 فروردین 94 21:29
اولین روز فروردین بخیر ... از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
مامان سحر
21 فروردین 94 1:28
پرهام مهربون وآقا چقدر عزیزی ماشالا!خداحفظت کنه جیگر!مامان فرنوش جون مرسی که اومدین پیشمون!راستی ها !همه بچه ها عاشق تولد بازین!دختر وپسرم نداره!پیشاپیش مبارک باشه تولدت گل پسری
بابای ملیسا
21 فروردین 94 12:49
سلام پرهام جان . خوبی عمو؟ ممنونم که یاد دختر من بودی . فقط نمیدونم چرا تا ما رو می بینی هنگ می کنی و انزوا رو در پیش می گیری . الهی . ایراد نداره بالاخره قاپ دلت رو می دزدیم . مراقب خودت باش . عکسهات هم خیلی قشنگ بودن